...

...

tiistai 7. helmikuuta 2012

Dreaming....about SHOES!

Vitsit sentään! Millaset popot sitä laittais jalkaan?? Kovasti haluaisin laittaa jotkut ihanat korkkarit jalkaan, mutta jos en muutenkaan jaksa moisilla kauaa köpötellä, tuskimpa The Day:näkään.. Kuitenkin olen etsiskellyt kenkiä joissa olisi pieni korko.. Ja vastaan on tullutkin muutama varteenotettava vaihtoehto, mutta mitään en ole vielä ostanut.. Kovasti mieli tekisi ostaa Rainbwn värjättävät kengät, mutta ne ovat suhteellisen tyyriitä. Häämessuilla katselin eri mallisia, mutta empä tiedä. Niitä tosin saa myös mukavan leveänä, koska meikäläisen kinttu on aika leveä joten suurin osa "tavallisista" korkkareista painaa..


Tässä eri kenkiä joihin olen tykästynyt..






Viimeinen valkoisista kengistä suosikki, ja sopisi niin mun pukuunikin!

Mutta tarviiko kenkien olla valkoiset? Olen miettinyt sinisiä kenkiä (my something blue) ja löysinkin yhdet mieluisat MUTTA se korko.. Jos siitä sahaisi puolet pois.. Ai ei vai.. Tässä parit siniset lempparit :)










SUOSIKKI!
Teemavärin popot.. Ei ehkä sittenkään..


2 kommenttia:

  1. Osta simppelit matalat korkkarit ja tuunaa ne kenkäklipseillä. Katso etsy.comista shoe clips!

    VastaaPoista
  2. hei kiitti vinkistä! En tiedä miten olen voinut sivuuttaa koko nettisivun! aivan ihania tuotteita!! <3

    VastaaPoista