...

...

maanantai 28. helmikuuta 2011

streesssssssss

siis ihan hirvee ahdistus ja stressi! Kouluhommien deadlinet lähestyy. Esim. keskiviikkona pitäisi pitää asiantuntija esitelmä aiheesta GLP-1 analgeetit. jeejee, venatkaas hetki. Joo tiedän mitä ne on, ja siis tyypin 2 diabeteksen hoitoon käytetään, mutta kun en osaa selittää sitä muille. Siis päässäni ymmärrän asian ja miten homma toimii, mutta en osaa tuoda sitä julki :) 


Toinen on farmakologian tentti. Tenttikirja on hyvä, kertoo selkeästi. Mutta sitä tekstiä on niin mahottoman paljon ja osa jutuista tuntuu olevan niin hepreaa, ettei auta vaikka selitettäisiin se kokonaisen kirjan koossa. No, kaippa täytyy vaan selvitä. Mulla on mennyt tän vuoden tentit toosi hyvin. Siis oikeesti. Kaikista tullu 4, paitsi yhestä (siis asteikolla 1-5) eli oon tosi tyytyväinen. Sen takia harmittaakin jos tuleekin joku 1 tai 2 laskemaan kokonaisuuden keskiarvoa.

Olin tänään töissä. Harmittaa kovin, että rahanahneuksissani olin ottanut vuoron täksi päiväksi. Olisi ollut NIIN paljon muutakin hommaa.. No mutta pakkohan sinne oli mennä kun olin luvannutkin. Päivä tuntui menevän tosi reippaasti, mutta kotiin tultuani, tuntui kuin olisi mennyt ainakin kolme pvää kun viimeksi oon ollu kotona. Oli ihana nähdä flunssaista mussukkaa!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti